Khamis, 12 Mei 2011

AURA WARNA MENGIKUT HARI...

Berdasarkan The Low of Repeatition of Cronology ("Hukum Kronologi Berulang" yang merupakan cabang ilmu Hukum Keseimbangan), hari yang datang secara berulang-ulang setiap tujuh bilangan juga membawa bersama sesuatu vibration (visual light) yang mendominasi hari tersebut. Setiap hari akan membawa vibration dominasi yang berbeza dan ia berulang semula setelah lengkap satu pusingan yang memakan masa enam masa kejadian alam. Setiap ulangan adalah tetap dan mematuhi The Low of Repeatition of Cronology. Vibration visual light yang disukat menyamai dengan frequensi warna. Jadual di bawah menunjukkan ketetapan vibration yang dikesan mendominasi setiap hari.

ISNIN, PUTIH (Gabungan / istirehat / pertahanan) 0- 279 nanometer 
SELASA, PINK / VIOLET(Kesucian rohani) 380- 489 nanometer 
RABU, BIRU (Kasih sayang / tumpuan) 490- 544 nanometer 
KHAMIS, KUNING / OREN (Pemikiran / tenaga) 555-729 nanometer 
JUMAAT, HIJAU (Keseimbangan / iman) 545- 554 nanometer 
SABTU, MERAH (Keberanian / tuah / kemewahan) 730- 780 nanometer 
AHAD, HITAM (Keberanian / tuah / kemewahan) 0- 279 nanometer 

Walaupun warna putih dan hitam mempunyi bacaan yang sama, tetapi bezanya ialah penyerakan zarah atmosfera (medium vibration) pada hari isnin adalah rawak (menyamai konsep the state of metter of gases) dan penyerakkan zarah atmosfera pada hari ahad adalah setempat (menyamai konsep the state of metter of water).
Dengan menggunakan beberapa peralatan canggih seperti spectrum analyzer, kita dapat menentukan vibration visual light yang tersebar di dalam atmosfera dalam sesuatu hari malah dalam sesuatu waktu dan keadaan.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan